1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 3.77 (15 Голосів)

У зв’язку з карантином розвиток науки в Україні дещо пригальмував. Не працюють чимало лабораторій, багато досліджень призупинені. Втім, викладачі Івано-Франківського національного медичного університету започаткували цікаві альтернативні освітні проєкти. Вони кажуть, все заради студентів, їхньої уваги та здоров’я суспільства.

«Надзвичайна ситуація у світі змусила багатьох науковців адаптуватись до нових умов праці. Частина наукових планів, на жаль, була відкладена, частина виконується дистанційно, а частину напрацювань до яких «не доходили руки» вдалось систематизувати, обміркувати та опублікувати, — розповідає завідувач кафедри травматології та ортопедії, професор Вадим Сулима. — Нові умови стимулювали нас до пошуку альтернативних освітніх проєктів, через які ми спробували зацікавити сучасне покоління сприймати потрібну професійноорієнтовану інформацію».

За словами Вадима Сулими, у більш розвинутих державах змінюються підходи до викладання і загалом до роботи зі студентами. Тож він намагається теж йти в ногу з часом.

Нещодавно професор Сулима створив новий онлайн проект — OSTEON. Це перший україномовний телеграм канал з травматології та ортопедії від професора.

«Я знаю, як працює освіта закордоном, і ми теж на шляху до створення європейських стандартів викладання у нашому університеті, — каже професор. — Зараз бачу, що до цього каналу приєднуються і студенти молодших курсів, беруть участь в обговоренні. Хочу наблизити виклад інформації до їх сучасного сприйняття. Такий підхід, сподіваюсь, полегшить навчальний процес у непростий час для цілого світу».

Доцент кафедри ортопедичної стоматології Олександр Бульбук створив для студентів Youtube-канал для підготовки до «Крок 2» з предмету стоматологія ортопедична, а ще веде групу стоматологічного факультету у Facebook, де ділиться посиланнями на цікаві онлайн курси.

За його словами, карантин і дистанційне навчання забрали можливість живого спілкування зі студентами, а самі студенти не мають змоги відпрацьовувати практичні навички. Та є і плюси. «У цей час можна зробити те, до чого руки напевно ніколи би не дійшли, — каже доцент. — А ще під час онлайн консультацій можна почути добре слово від студентів, чого немає на парах».

До речі, інформація з Youtube-каналу Бульбука стала в нагоді при підготовці до «Кроку 2» і студентам-стоматологам інших медичних вишів.

Асистент кафедри загальної практики (сімейної медицини), фізичної реабілітації та спортивної медицини Віра Бойчук запускає благодійний Марафон здорового харчування, який складатиметься з чотирьох вебінарів. Перший відбудеться 19 червня.

«Хочу донести до людей, що таке здорове харчування, що це не є дорого і складно, як дехто думає, також створю своєрідне меню з продуктами, які добре комбінувати на сніданок, обід і вечерю, — розповідає Віра Бойчук. — Є прості дуже речі, які значно покращують якість життя, наприклад споживання води, здоровий сон. Але люди виконують ці рекомендації тільки тоді, коли розуміють, для чого вони це роблять. Тому дуже важливо доносити таку інформацію».

У майбутньому Віра Бойчук хоче продовжувати просвітницьку роботу. Велика мрія — створити під егідою університету навчальні курси про харчування дітей, здорову шкіру, основи здорового харчування тощо, які були б доступні для широкої громадськості.

Як бачимо, карантин — не перешкода для саморозвитку. Тож, шановні студенти, використайте цей час із користю. Досліджуйте нове, дотримуйтеся заходів безпеки і будьте здорові!

 

ua

virtualnii pac

educ

РОЗТАШУВАННЯ НА КАРТІ:

karta

БІБЛІОТЕКА

Biblo ban

БАЗИ ВІДПОЧИНКУ "АРНІКА"

arnika