1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 4.81 (24 Голосів)

29 серпня 2017 року відбувся вебінар «Гібридна хмарна інформаційно-комунікаційна платформа університету - як базис для створення системи менеджменту навчального процесу», організований компанією «АМ Інтергатор Груп» спільно з Івано-Франківським національним медичним університетом. Доповідачем виступив кандидат медичних наук, доцент, начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення Івано-Франківського національного медичного університету Василь Сенчій.

«Проект переходу на єдину інформаційну платформу був ініційований керівництвом інформаційно-аналітичного відділу ІФНМУ, — розповідає Василь Сенчій. — Існуюче раніше рішення не дозволяло організувати роботу електронної пошти для студентів, випускників, співробітників і викладачів, а також забезпечити набір призначених для користувача сервісів для взаємодії і спільної роботи: онлайн розклад пар; особисті і загальні файлові сховища документів (База знань університету) з різними рівнями доступу; єдиний простір для спільної роботи. При цьому, потрібно було розгорнути рішення в стислі терміни і з мінімальними витратами - без закупівлі додаткового сервера і дорогого програмного забезпечення».

За рекомендаціями фахівців компанії «АМ Интегратор Груп» для вирішення завдань:

- створення відмовостійкої (кластерної) інфраструктури на базі гібридної моделі структури і комунікацій;

- побудова гнучкої, легко масштабованої і керованої програмної платформи;

- об'єднання розрізнених додатків, які використовуються в навчальному процесі університету на єдиній платформі з уніфікованим доступом

було обрано програму ліцензування Майкрософт Україна «Open Value Subscription for Education Solutions» (OVS-ES).

Це спрощена програма ліцензування, яка дозволяє вишам в рамках єдиної угоди забезпечити ліцензіями і хмарними сервісами Microsoft Azure і Office 365 всіх співробітників і студентів, а весь парк ПК - ліцензійними програмами для викладання ІТ-дисциплін, вивчення програм і розробки своїх.

В результаті ВНЗ в найкоротші терміни отримав консолідований, структурований внутрішній портал на базі хмарних технологій Microsoft Office 365. А також, були організовані:

1. Електронна пошта Live Outlook.

2. Файлове сховище SkyDrive.

3. Office Live - Word, Excel, PowerPoint і OneNote в будь-якому браузері на будь-якому стаціонарному та / або мобільному пристрої, без установки програм на них і покупки ліцензій.

4. Робочий простір для спільної роботи: загальний календар, веб-конференції, миттєвий обмін повідомленнями, загальний доступ до робочого столу, зберігання загальних файлів і можливість спільно працювати над документами.

Крім того, ймовірність збою в роботі порталу становить менше 1%. Після разової настройки системи, адміністратор лише керує списком користувачів, а при збільшенні кількості користувачів сервіси Microsoft Office 365 легко підлаштовуються під потреби ВНЗ.

Впровадження проекту дозволило вивільнити апаратні потужності ІФНМУ, завдяки об'єднанню в кластер 3 стаціонарних серверів і 14 віртуальних, що дозволило ще 1 стаціонарний сервер зарезервувати під перспективні завдання.

У вебінарі взяли участь понад 70 відвідувачів з Києва, Дніпра, Запоріжжя, Одеси, Хмельницького та інших регіонів. Серед них були понад 40 представників провідних університетів України, яких представляли проректори, декани, завідувачі кафедрами. Слухачі відзначили грамотну подачу презентації, повноту наданих матеріалів, великий досвід доповідача в технічних питаннях і роботі з аудиторією. Особливий інтерес в учасників викликали такі питання: особливості використовуваного ПО, інтеграція в рамках єдиної платформи університетських баз (в т.ч. Moodle і EDX),апаратне забезпечення і вартість проекту, організація адміністративного та освітнього процесу.

Запис вебінару можна переглянути за цим посиланням.

 
Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
12
13
14
18
19
29
30
31

ua

virtualnii pac

educ

РОЗТАШУВАННЯ НА КАРТІ:

karta

БІБЛІОТЕКА

Biblo ban

БАЗИ ВІДПОЧИНКУ "АРНІКА"

arnika